Pages

2010. július 12., hétfő

Pályázatom:D

Sziasztok!

Pár hetes hallgatás után visszatértem...Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem,de összejöttek a dolgaim.Remélem most már minden rendben lesz és a történeteket is tudom folytatni...ma neki is állok.:)
Ha már itt vagyok akkor meghirdetem a pályázatomat is. Bárki, aki kedvet kap hozzá, ki akarja próbálni magát vagy csak felkeltettem a fantáziáját, kérem jelentkezzen.



FONTOS:
Cím: Végzetes találkozás
Téma: Romantikus, horror vagy humoros történet?Nekem mindegy, csak ne kapcsolódjon a Twilight Sagahoz
Jelentkezési határidő: Augusztus 1.
Beküldési határidő: Augusztus 15.
Terjedelem (Word): Min. 1 - Max. 10 oldal


Nyeremény:

Nem igazán tudom mit adhatnék a helyezetteknek, ezért ebben a kérdésben a segítségeteket kérném.Ha van bármilyen ötletetek vagy kérésetek, ami nyereményként kivitelezhető,szívesen várom azokat az email címemre, ami lent megtalálható. Előre is köszönöm a segítségeteket.

Pontozás:

Megkaptam a választ és szerencsére elfogadták a kérésemet, így Annus lesz a segítségemre a pontozásnál.:)

Jelentkezés:
 
Jelentkezni itt vagy a kayleen.ani@gmail.com -on lehet. Ide várom az esetleges nyereményötleteket is.:)

Remélem a cím elnyeri a tetszéseteket, és sikeres lesz az első pályázatom!



Hát ennyi lenne most pillanatnyilag, ha lesz segítségem a pontozásnál akkor majd azt is kihirdetem!.:) 

Any4444

Nincsenek megjegyzések: